RSS Flöde

Race Report TEC 100 miles

Postat den

Kul att peppa och inspirerar Sussi till denna utmaning. Vilken löpglädje i så många timmar. Gött!!!

Pannben, Dårskap och groteskt massa träning

Det sägs att ensam är stark… Jag har börjat ett annat inlägg med precis de orden, ett tack efter ett annat lopp. Jag tror ensam är svag.

I fredags var jag svag, ynklig och nervös. I lördags när jag vaknade mådde jag illa av nervositet, fick knappt i mig mat och kunde inte fatta att det var dags att leverera, det kändes som jag inte alls förberett mig så bra som jag önskat. Fast så känns det väl alltid, det går ju alltid träna lite mer, lite hårdare, öva teknik och optimera utrustning och energiintag lite mer.

När startskottet går börjar en oerhört rolig dag och natt. Jag visste inte då hur mycket jag skulle njuta. Jag trodde det skulle bli groteskt jobbigt, plågsamt och smärtsamt. Det enda jag visst var att jag hade mååååånga timmar kvar och många mil att avverka.tec 40

Jag har sällskap av nya fina vänner de…

View original post 2 839 fler ord

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

Kommentera

