RSS Flöde

Ursvik Ultra 75 km

Postat den

Härligt med flera som peppar inför helgens 75 km drabbning i Ursvik. Här min vän Wiberg som även lagt in en finfilm från förra året. Snart dags som sagt.

Wham BAMM Thank You Dan

Loppet närmar sig med stormsteg, på lördagsnatten är det dags. Körde ju den kortare varianten förra året och målgång i helgen kommer innebära nytt distansrekord för mig, har Jättelångt som rekord nu. Var och sprang ett testvarv efter jag lett ett CrossNature-pass i Ursvik förra helgen. Sprang i tänkt lopptempo och bestämde vilka backar det är okej att gå uppför. Min ”runplan” är ett långsamt tempo med gång i några backar. Ser fram mot loppet och mer info kommer.

View original post

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

»

  1. Ser fram mot loppet, hoppas det blir magiskt 🙂

    Svara
    • Skall du säga 1:18 i prag. Galet snyggt. Ursvik bjöd på massa höjd vilket tar lite tid. Är ändå super nöjd med min 21 plats i totalen av 75 startande i herr 75 km.

      Svara

Kommentera

