RSS Flöde

Postat den

Hade chansen att bli coachad av Mackan igår i skogen. Här är hans rapport och bild.

MaraMackan

Jag skulle visst reta kroppen igår och gissa om jag retade den. Vi lunchtid fanns både sol och relativ värme på plats. Visst blåste det  men jag försökte ignorera det och joggade iväg mot platsen för mina intervaller. Kroppen var seg som sirap eftersom måndagens massage satt i benen men jag vet ju att det ofta släpper när jag väl sätter fart på benen.  Jag började med 750 meter rätt in i vinden och det kändes hyggligt. Visst var det grusigt och jag fick passa mig när jag sprang över en och annan isfläck. Men på det stora hela kändes det bra. Vila och sen en kortis på 250 meter. Svårt att få till överfarten i motvinden men när jag kom fram konstaterade jag att det här kommer ju att gå som en dans. Nästa korta repetition och nu gick det undan på riktigt. Yes! Tyvärr fick jag lida för…

View original post 521 fler ord

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

Ett svar »

  1. Härligt! Mackan är suverän, sjukt stolt över att ha med honom 🙂

    Svara

Kommentera

