RSS Flöde

Pacer på TEC 13-14 april

Har du testa att vara pacer på ett 100 miles lopp? Vågar du haka några varv i 7:30 fart? Anmäl dig på länken nedan:Bild

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGR5UlZmb1ZZTFVFdW9JeVJZd2t1cWc6MQ

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

»

  1. Värt att nämna i sammanhanget är att en pacer bör vara ordentligt utrustad med kläder. Natten blir ofta kall och tempot är inte så högt. Packa en väska med extra kläder att ställa in i omklädningen vid varvning.

    Svara
  2. Oj, kikade in för att se vad TEC var. Känns lite långt för mig (just nu). Men man ska aldrig säga aldrig. 🙂

    Svara
  3. Tack för besöket hos mig! 😉
    Om jag inte kan springa som deltagare (pga skadad) kan jag vara pacer självklart!
    Springer du också?
    Vi ses i april!

    Svara
  4. Yes. Blir tredje starten på TEC 100 miles. Kul om du vill pacea, klart givande, om än fruset. mvh d

    Svara
  5. Jag vill också köra TEC, siktar på 2014. Kör hårt!

    Svara
  6. Lycka till, siktar på att köra TEC 2014.

    Svara

Kommentera

