RSS Flöde

Enkelbiljett blå leden

Ett inlägg från hösten som fastnat i utkast korgen.

Huvudet skriker ut tillskogs. Jag matade på med pysslor i min firma så eftermiddagen skulle kunna vigas åt 18 km terränglöpning på Blå leden. Strax start, sitter på bussen som tar mig till dagens start vid kulla vägskäl. Förra helgen var jag ute och rakade området runt Röskär. Hittade otaliga skogplantage där min pappa var ute studerade på 50-talet. Hittade en numrerad tall där denna medaljong satt. Bogesund bjuder på massa stigar och utmaningar. Återkommer med rapport ikväll;)

Kommentera

