RSS Flöde

Blå leden och försnack Jättelångt…

Postat den

20120522-171849.jpg

Bilden är en tillbakablick från helgen fyratimmars mangel längs blå leden. Skogen är så magisk denna tid på året. Bäst att passa tycker jag. Vad tycker ni?

Följande två veckor kommer leda mig till Norge, Danmark och en hel del snurrande i Sverige med Turnebussen. Löpskorna är med så då har jag bokat in fjälllöp i Stavangertrakten, pölseintervaller i Vejle. Skall passa på att kika in Manic Street Preachers när jag ändå får chansen. Lite nattsömn väntar. Så det blir att improvisera.

9 juni väntar Jättelångt 68 km roslagslöp, hoppas kunna få en fin dag i skogen och att benen och magen är med mig. Målet är att inte spara på krutet direkt. Vi hörs;)

»

  1. Shamala Samuelsson

    roligt att du inte inte tänker spara på krutet direkt på Jättelångt! hörs,….. ju nu vill man vara ute så mycket som möjligt!

    Svara

Kommentera

