RSS Flöde

Tjejmarathon långpass runt stockholm

Postat den

Tjejmarathonträning: Jag och Peter var i dag utkommenderade av Chef Annie att leda ett långpass runt stan. Start Bergshamra, slingan kommer längre ner. Vi matade på i ett lagom långpasstempo, stannade först efter 10 km vid ICA maxi i Värtahamnen, mötte upp Micke F där, lite teknisk paus sedan iväg mot en stor snurr på djurgården. Vi var ca 20 st från start mest damer/tjej men även ett antal herrar.

Jag skippade sportdryck idag och styrde upp en rejäl lunch på blå port, där vi tog ca 45 min stopp för fika och lunch. Kul nytt gäng som njöt av solen, värmen och vackra stockholm. Min ben var allt annat än glada efter RBT i tisdags som tog rejält. Vi tuffade på fint och tillslut på Gullmarsplan var vi ca 8 st tappra som segade oss upp på perrongen för målfoto. Tack alla för idag 16 juni kommer gå galant ni är starka;)

Rundan
Bergshamra-Bockholmen-Sjöstugan- Stora skugga-Husarviken-Ropten-Värta -frihamnen-OMX-Djurkyrkogården-Djurgårdsbrunskanalen-Hundudden-Parkudden-Stora sjötullen-Täcka udden-Nedre manilla-Frisens park-Prins Eugensväg-Blå porten RAST-Strandvägen-Blasiholmen-Skeppsbro-Slussen-Stadsgården-Östra tegelviksslinga-Danvikstull-Hammarbysjöstad-Sickla kanan-Sicklasjö runt-Hammarby sjöstad-Gullmarsplan-Norr hammarbyhamnen-Vintertullen-VCD

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

»

  1. Synd jag missade men måste vila min onda hälsena!

    Svara
  2. Oh nej! Jag missade också! Jag vill så gärna springa med er en annan gång!! Vi ses på Tjejmarathon och tack för att ni ledde passet.
    Coyntha

    Svara
  3. Tack för fina passet! Och förresten fattade jag nyss var vi träffades förut – sagovärlden ö till ö i fjol 🙂

    Svara
  4. Låter härligt, hade också gärna varit med. Tror jag kunnat behöva en del grupp-pepp, mitt eget långpass igår var grymt segt… Var nog lunchpausen som saknades 🙂

    Svara
  5. Vi hade en riktigt fin kanonrunda med en rad norgehistorier och sol på himlen. Flera sociallångpass kommer framöver. Håll utkik. Tack för er respons;)

    Svara

Kommentera

