RSS Flöde

Postat den

Gick in på 56:14 fint pers med 6 min. En kanontisdag med massa friskluft, högpuls och glad miner runt backen. Tack Carina för bilderna.

Carina Borén

Idag så hoppade jag över att springa och lät andra göra jobbet istället. Själv så tittade jag på och skötte kameran istället. 

Det var en skaplig uppslutning och många bra prestationer. Vinnaren i herrklassen sprang in på i runda slängar 45 minuter. Damklassen vanns av Maria Jansson och som tog det som ett träningspass och fick en sluttid på runt timmen. Jag tycker det är grymt att springa så fort med tanke på att de hinner forcera uppför backen sex gånger på den mil de kutar. Fina vinster är det också, vinnarna får varsin startplats i höstens SUM, Sörmlands Ultra Maraton. Jag har supportat det loppet två år i rad, vem vet, kanske att jag står på startlinjen i höst och låter andra sköta supporten.

Grattis alla som genomförde dagens backtävling!! Och extra grattis förstås till dessa två härliga vinnare! Bilder

View original post

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

Kommentera

