RSS Flöde

Postat den

Härligt mackan. För mig 100 miles, kommer hålla utkik efter dig med eller utan spikskor;)

MaraMackan

Nu är det bara två dagar kvar till dess att Täby Extreme Challenge går. En tävling som sträcker sig rätt igenom mina löpardomäner och banan passerar 300 meter från det lilla gula huset i Täby. Nästan halva varvet går på den rutt som jag springer mer eller mindre dagligen runt min kära sjö och det är alltid lika roligt när den formligen invaderas av löpare. Och eftersom alla löpare springer det varvet åtta eller 16 gånger sprids dom ut i en jämnt fördelad ström. Lördagar är ofta min ”gör vad du vill”-dag och är benen pigga kommer jag säkerligen att springa intervaller ett par varv runt sjön på lördag och heja på löparna. Ja, kanske inte under fartdelen men under ståvilan. Och till er som jag inte ser på banan, välkomna till Täby och lycka till!

Men innan dess ska spikskorna vädras i eftermiddag. Det är riktigt behagligt här idag…

View original post 105 fler ord

Om Swimrunmag

Runner, swimmer, yogi, writer, editior, driver, VD, and a lot more.

»

  1. Jag kommer att heja! Antagligen kommer jag farande bakifrån för att sen stå och pusta i 60 sekunder. Lycka till!

    Svara

Kommentera

